sobota 24. prosince 2011

Vánoce 2011: návrhářský sešit

Za pět minut dvanáct jsem dokončila dárek, se kterým jsem si lámala hlavu snad nejvíce... nakonec jsem pro svou 11letou neteř zvolila sešit, do kterého by si mohla zaznamenávat své nápady a návrhy, protože chce být módní návrhářkou. A samozřejmě to nemohl být sešit jen tak samo o sobě, proto jsem se pustila do originálních šitých desek.:)








Krásné vánoční svátky všem.:)

7 komentářů:

  1. Je prďáckej. Tak ať slouží! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherný!!!! Jsi skvělá teta :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Korfelko, Katko, díky díky - nyní již mohu konstatovat, že měl úspěch i u majitelky.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeeda, ten je fantastýcký!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Dadi, děkujiiii.:) Ale je fakt, že tvé preciznosti v obalech se nemůžu rovnat.

    OdpovědětVymazat
  6. Chystáš něco takového i pro Fler kamarády? O:)

    OdpovědětVymazat
  7. Lůc, přiznávám, že mě to ani nenapadlo... že by o něco takového byl zájem... tak uvidíme, popřemýšlím o tom - nějaké menší diáře třeba by nemusely být marné.:)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.