středa 2. května 2012

Mikči od ZICHR

Je to už řádku měsíců, kdy jsem si pořídila overlock - tedy takovou tu šikovnou mašinku, která ořezává a začišťuje látky naráz a krom toho zvládne taky šít úplety, tedy elastické matroše. No seznamování nám trvalo opravdu dlouho, jako vždy u mě, ale už se první efekty dostavují.

Ti, kteří sledují moji tvorbu již nějaký ten pátek vědí, že pár pokusů o mikinky již bylo. Nicméně já sama jsem se stále necítila v těch kouscích na 100 %. Pořád to tak nějak nebylo ončo, nemohla jsem stále přijít na nějaký svůj "rukopis", či jak to nazvat. Ale to se mi konečně povedlo, neskromně musím říct, takže mám velkou radost, že ti mohu první dva kousky, ze kterých jsem nadšená, představit, a to ještě dříve, než se objeví na Fleru, takže si tam na ně počíhej.:)

Mikinky mají vysoký límec, který tě zahalí před větrem či vlezlou zimou. Límec se však dá efektně ohrnout vnitřní kontrastní látkou ven a hned tak dodáš mikince jiný šmrnc. V límci je protažena široká saténová stuha, což mikči povyšuje na epesní kousek. Kapsy jsou podšity kontrastní látkou, vstupy olemovány šikmým proužkem. Rukávky jsou v oblasti ramen nařaseny, stejně tak je nařasen i kousek uprostřed hrudi. Nechybí samozřejmě knoflíčky, stužky, nášivky a další nezbytné detaily pro radost.:)


***
Mimoto si se mnou v on-line magazínu serveru Fler.cz můžeš krok za krokem ušít Čarokrásný polštářek.

Anebo zvědět více o mé tvorbě, mně či mém pohledu na svět z rozhovoru "ZICHR: Fandím každému, kdo něco tvoří vlastníma rukama" realizovaném též pro Fler MAG.

8 komentářů:

  1. parádní ... fakt čupr .... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Klárko jsi opravdu machr a moc gratuluji k rozhovoru na Fleru .....

    OdpovědětVymazat
  3. Kláry mikina je skvělá! Včera jsem si četla tvůj rozhovor na Fleru a musím tě jen chválit, máš skvělé nápady i návody:) Na tvůj popud sem hnedka zkoukla film „Muži, kteří nenávidí ženy“. Je to teda síla, nezapomenutelné a bohužel asi pravdivé:(
    Přeju spoustu inspirace a at se ti daří!
    Majda

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Klárko, musím psát ještě jednou ;) Právě jsem otevřela praktickou ženu a koukám kdo tam není ... Moc moc gratuluji a fandím Tobě i Tvé originální a nádherné tvorbě ....

    OdpovědětVymazat
  5. Holčinky, moc děkuji za vaše milá slova... z mikinek mám velkou radost, takže jste mě moc potěšily...:)

    madalenko, ano ano, film je hodně dobrý a musím tedy pochválit kameramana, hudbu i herecké výkony, celkově podání se mi velice líbilo... je to podle švédské knižní trilogie a budou se točit i ty další dva díly... a máš pravdu, že je to husté... Děkuji i za chválu a kdykoliv jsi vítána jak zde, tak na Fleru.:)

    Dádi, ježiš, no neke, že jsem v časáku - to vůbec nevím, to se snad dneska dojdu podívat do trafiky... hihi, děkuji za informaci a moc si vážím tvé podpory.:)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.