čtvrtek 24. května 2012

ZICHR quilt

Nevím, jestli quilt není příliš silné slovo, protože vrcholným quiltováním na této dece je prošívání čtverců ve švech a halabala vlnkování na dvou bílých obdélnících. Ale jednou anglický slovník říká, že quilt = deka, takže hrdě představuji svůj první ZICHR quilt.:)



Nečekej pidlijón pidi čtverečků sešitých do roztopodivných patchworkových tvarů. Na to příliš znám svou trpělivost, a proto si jedu ve velkých kusech. Nakonec, v jednoduchosti a střídmosti je krása... což však díky mé zálibě v kombinování mnoha vzorů dohromady zase až tak sedět nebude. Myslím, že kdo mě zná, nebude vzory ani zvolenými barvami překvapen. Více za povšimnutí ale určitě stojí středový designový panel s krejčovskými pannami a siluetami.


Kulaťákové polštáře jsem si v poslední době velmi oblíbila. Čtvercový polštářek s aplikací "babiččiny zahrádky" z minky je darem od jajapky - mojí ouvalský ségry (díííííííky :-*).


Na top jsem použila zahraniční látky (USA, UK, Holandsko). Uvnitř deky pak 80g/m2 vatelín. Dopřála jsem si i na spodní straně, a tu tak tvoří úžasné hebké červené minky s čuflíky. Rozměr: 185 cm x 130 cm, takže nožky nemají šanci vykukovat ven, a když se přitulíme, vejdeme se i dva.:)


Deka uzrávala dva roky, než se dočkala realizace... ale stálo to za to - jsem z ní nadšená... vystihuje přesně můj vkus,  mé já. Zároveň jsem do ní středovým panelem se siluetami všila i jednu ze zásadních částí svého života - a ať už mi šití jako velký koníček zůstane, nebo po čase odejde, s touhle dekou se, doufám, budu přikrývat ve všech etapách budoucnosti, které mne čekají.

Handmade by ZICHR in Czech Republic.





3 komentáře:

  1. Je úžasná!! Sice neodpovídá mému barevnému ladění, ale k tobě se hodí perfektně:-)

    OdpovědětVymazat
  2. to je divočina :o) uplně mi k tobě sedí.Je náááádherná a odvážná !

    OdpovědětVymazat
  3. Hanake, děkuji za kouknutí... no je to přesně v mých barvách, ale neříkám, že deku z La Petite bych též nezbožňovala.;)

    Renata: joo, tys to vystihla úplně přesně - takto ta deka měla přesně vyznít... díky :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.