sobota 16. června 2012

Pozvání na Kreativní Dobříš 2012

Po 3/4 roce se koná další ročník prodejní akce hand-made výrobků Kreativní Dobříš 2012. Tentokrát v předprázdninovém termínu 22. - 23. 6. 2012. To abychom se stihli (anebo možná stihly, protože pravdou zůstává, že pro ženy bude výběr mnohem zajímavější) vybavit na letní radovánky novými kousky, a to nejen náušnicemi, nákrčníky, kabelkami, brožemi nebo originálními oděvy, ale i hračkami a bytovými doplňky. Na své si přijdou mlsné jazýčky, protože opět nebudou chybět ručně vyráběné čokoládové pralinky. Další občerstvení zajistí milý pán ze Selčan (rozuměj Sedlčan), který nabídne mimo jiné palačinky a kávičku.

Pozor, pozor - spolu se setkáme pouze v sobotu, a to z pracovních a organizačních důvodů. To však nic nemění na tom, že se na všechny velmi těším. Přijď pokecat a prohlédnout si naživo výrobky, které znáš z Fleru. Samozřejmě budou i novinky, které zatím na Fleru nevisí.:) Stav se najít si svůj rebel-angel kousek.;)

Pro obrázky preferující vše shrnuje oficiální plakát akce, který nepřehlédneš nejen na Dobříši, ale i v dalších okolních městech.


1 komentář:

  1. Ahojky.....hned jak jsem se vracela z minulé Dobříše, veděla jsem, že budu chtít i na tu další. Bohužel jsem nemohla dorazit. Můj život se trochu zašmodrchal (viz. můj blog), jak říkám v dobrém, takže přednost dostala rodina. Ale věřím, že to bylo minimálně stejně dobré jako loni, ne-li lepší. Na další ročník snad už dorazím.....:-D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.